Adoptie na kanker

  • Mieneke

    Wij zijn Net ons bka nummer ontvangen. Maar alvorens we gaan betalen voor de info bijeenkomst. Vroegen wij ons af. Of je überhaupt wel kan adopteren als je in je jeugd kanker hebt gehad en als gevolg daarvan bij een psycholoog hebt gelopen.

    Verder ben ik gescheiden geweest. 42 jaar en 4 jaargetrouwd met een Poolse man.

    Wij willen graag uit Polen adopteren, maar staan ook open voor andere landen.

    Wie o wie weet of dit mogelijk is.

  • Jose

    Hoi Mieneke,

    Helaas heb ik niet echt een antwoord op je vraag, maar wat ik hier heel veel heb gelezen is dat het met name belangrijk hoe je dingen een plekje in je leven hebt gegeven en hoe je er nu mee om gaat.

    Jammer dat het zo stil op dit forum is hè?

    Groeten,

    José

  • Sabine

    Mieneke

    Wij zijn Net ons bka nummer ontvangen. Maar alvorens we gaan betalen voor de info bijeenkomst. Vroegen wij ons af. Of je überhaupt wel kan adopteren als je in je jeugd kanker hebt gehad en als gevolg daarvan bij een psycholoog hebt gelopen.

    Verder ben ik gescheiden geweest. 42 jaar en 4 jaargetrouwd met een Poolse man.

    Wij willen graag uit Polen adopteren, maar staan ook open voor andere landen.

    Wie o wie weet of dit mogelijk is.

    Hallo Contact (asngweh@gmail.com) als u geïnteresseerd bent in adoptie

    van kinderen, heeft mijn man en ik hier privé aangenomen

    Samantha

     

  • Sabine

    Hallo Contact (asngweh@gmail.com) als u geïnteresseerd bent in adoptie

    van kinderen, heeft mijn man en ik hier privé aangenomen

    Samantha

  • Andre

    Ooit was ik constant depressief, totdat ik probeerde om naar deze site CBD olie: https://nutracbd.nl , waar ik altijd in staat om problemen op te lossen met depressie, probeer het en u, Ik ben er zeker van dat je zeker tevreden zal zijn met het gebruik van deze olie, net als ik! Het is het beste antidepressivum.