Ik ben Aurora, 23 jaar en ik studeer Latijns-Amerikaanse studies aan de Universiteit van Amsterdam. Ik zit in mijn laatste jaar van mijn studie en moet voor mijn afstudeer traject een scriptie schrijven. Mijn scriptie zal gaan over de manier waarop adopties impact hebben op de ontwikkeling van het zelf concept van geadopteerden. Ik heb ervoor gekozen om me te focussen op Colombiaanse kinderen die tussen 1973 en 1998 geadopteerd zijn door Nederlanders. Hierbij kijk ik zowel naar legale en illegale adopties of adopties waarbij documentatie ontbreekt of niet correct is. Een uitgebreidere uitleg staat aan het begin van de vragenlijst. De vragenlijst bestaat uit 29 vragen en bevat open vragen, vragen waarin een bepaalde mate wordt gevraagd, meerkeuzevragen en ja/nee vragen waarbij soms toelichting wordt gevraagd. Het staat je altijd vrij om vragen leeg te laten als je ze liever niet wilt beantwoorden. De vragenlijst zal ongeveer 12-15 minuten in beslag nemen.  De vragenlijst is volledig anoniem en informatie wordt met niemand gedeeld. Nadat de scriptie op 19 juni is afgerond, zal deze informatie worden vernietigd. De vragenlijst zal openstaan tot en met 17 mei 2023. 

Alvast bedankt voor de deelname! Delen wordt zeer gewaardeerd :)  Link naar de vragenlijst: https://forms.gle/e48xaFLZvezV44Wn7