Hey hey iedereen.

Beste mensen ik had een vraag voor degenen die het volgende hebben mee gemaakt. (Het liefste verhalen van jongeren, maar ouderen mag ook)

- Een scheiding die uiteindelijk schadelijke gevolgen voor je had (het kind) of nog steeds schadelijke gevolgen naar voren brengt.

- Jongeren die drugs hebben gebruikt of gebruiken en er nare gevolgen mee hebben gehad of nog steeds hebben.

- Jongeren die verslaafd waren/zijn aan alcohol en hier nare gevolgen mee hebben gehad of nog steeds hebben.

Waarom ik dit aan jullie vraag is omdat ik graag een website apart wil maken van jongeren en voor jongeren die hun verhaal graag kwijt willen en daar anderen mee willen helpen.

Ik vraag vooral de verhalen van jongeren, maar ook van de evt. ouders of vrienden die iemand kennen of hebben gekend die een van deze bovenste dingen meegemaakt hebben.

Iedereen die me wil helpen zou die contact op willen nemen met mij. Je mag je verhaal op het prikbord kwijt maar je mag het ook naar me toe e-mailen op: r.wesseling@quicknet.nl

Ik weet dat sommige mensen liever anoniem blijven, als je er niet bijzet dat je het niet erg vindt dat je naam vermeld wordt onder het verhaal dan zet ik je naam er niet onder. Dus alleen als je zegt, Yep ik vind het niet erg om m'n naam eronder te hebben, dan komt ie eronder te staan.

Mocht je meer informatie willen hebben over m'n plannen of wil je graag mee helpen aan de website neem dan ook contact met me op en zet duidelijk wat je wilt doen, dan neem ik weer verder contact met je op.

Ik wil dit allemaal doen omdat er te weinig te vinden valt op het internet qua jongeren die met problemen zitten. Heb jij iets waarvan je denkt, het is goed als jongeren ook van dat onderwerp op de hoogte zijn, mail me dat alsjeblieft.

Groetjes,

Remy Wesseling

( r.wesseling@quicknet.nl )