Landelijke bijeenkomst hechtingsstoornissen/geen-b

  • Yolanda

    “De Knoop” is een landelijke algemen vereniging voor ouders/verzorgers van kinderen met hechtingsstoornissen/geen-bodem-syndroom en organiseert in samenwerking met het Deltion College te Zwolle een thema-avond over hechtingsproblematiek op 15 mei 2001.

    Deze avond is bedoeld voor ouders/verzorgers, hulpverleners, huis-artsen, leerkrachten, studenten en andere belangstellenden.

    Spreekster voor deze avond zal zijn mevrouw Geertje van Egmond schrijfster van de boeken: Bodemloos bestaan en Verbinding verbroken.

    Op deze avond zal er ook een forum aanwezig zijn om uw vragen zoveel mogelijk te beantwoorden.

    Wilt u informatie en/of opgave neem dan contact op met, Rita, tel:0546-579926 / e-mail: rita.hendriks-wouda@hetnet.nl

  • anouk Ijdo

    Ik zou graag willen weten waar die bijeenkomst plaatsvind (adres)

    en hoelaat.

    en moet je je daar voor aanmelden hoe gaat dat in zijn werking.

    Ik hoor graag bericht hierover terug.

    B.V.D

  • Hans van den Akker

    Als leerkracht in het onderwijs wil ik mij graag wat verdiepen in adoptieproblematiek aangezien ik daar regelamtig mee te maken heb. Aangezien u wellicht vaker dergelijke bijeenkomsten organiseerd, blijf ik graag op de hoogte. Wellicht bestaan er cursussen, onderwijsprogramma's waar ik het bestaan niet van ken?

    Met vriendelijk groet

    Hans van den Akker