Vergunninghouders inzake adoptie uit China.

  • Irene Donker

    Hallo allemaal,

    Mijn man en ik willen graag een meisje uit China adopteren. Momenteel zijn wij bezig met het gezinsonderzoek door de Raad voor de Kinderbescherming en hopen eind mei/begin juni onze beginseltoestemming te krijgen. Wij vinden het heel erg moeilijk om een keuze te maken uit de volgende drie vergunninghouders: Wereldkinderen, Meiling, Kind en Toekomst.

    Graag willen wij ons op diverse manieren laten adviseren, zodat wij een weloverwogen beslissing kunnen nemen. Wie heeft er goede ervaringen met welke vergunninghouder en waarom is de keuze op juist die vergunninghouder gevallen?

    Alvast bedankt voor uw reactie!

    Met vriendelijke groet,

    Irene Donker.

  • Maai

    Hoi Irene,

    Op jouw vraag kan ik moeilijk antwoord geven.

    Zelf hebben wij 3 kinderen via Wereldkinderen geadopteerd en daar hele goede ervaringen mee gehad. Dat wil echter niet zeggen dat de andere bemiddelaars minder goed zouden zijn. De meeste mensen zijn zeer tevreden over hun gekozen bemiddelaar, hoewel er natuurlijk ook voor iedere bemiddelaar mensen te vinden zijn die over de bemiddeling niet zo tevreden waren. Mijn advies is altijd,neem contact op met de diverse bemiddelaars, praat met ze en kies dan uiteindelijk voor die bemiddelaar waar je je zelf het meeste thuis voelt.

    Succes met jullie beslissing,

    Maai

  • Frank Zwaneveld

    Hallo,

    Ik ken je vraag niet direct beantwoorden, maar ik weet van vrienden die nu net een paar weken een kindje uit China hebben geadopteerd dat het perfect is gelopen via Wereldkinderen.

    Succes ermee,