Televisieprogramma JONG

  • Anne

    Hallo,

    Ik ben als redacteur van het televisieprogramma JONG momenteel bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen.

    JONG, is een jongeren talkshow op Nederland 2, EO, waarin we gewone jongeren met bijzondere verhalen aan het woord laten.

    Ik ben aan het kijken of het mogelijk is om een televisieprogramma te maken over adoptie. Wij hebben dit al een gedaan onder de titel: “Ik wil (g)een ontmoeting met mijn ouders.” Wij zijn toen met een meisje meegegaan naar Korea die haar biologische moeder voor het eerst ging ontmoeten.

    Dit jaar willen we proberen om een programma te maken over jongeren die er voor kiezen om defenitief terug te keren naar hun biologische ouders/vaderland.

    Aangezien ik niet weet of dit een realistisch onderwerpis, zou ik jullie willen vragen om op dit onderwerp te reageren. Komt het uberhaupt wel voor dat jongeren defenitief terug gaan?

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast bedankt voor de moeite!

    Anne van den Berg

    Redactie JONG

    035-6263000

    anne@skyhightv.nl

  • Roos

    Mail me maar dan geef ik je mijn mobiele nummer en kun je te weten komen wat ik vind. (ik (25) ben geadopteerd uit Bangladesh)