Ik zou heel graag een ouder ( vanaf 4 jaar) kindje uit Nigiria willen adopteren. Wie heeft hier ervaring mee en kan me het een en ander over vertellen.
hallo anne.Eerst een paar vraagjes.Hoe kom je aan nigeria?en wil je alleen adopteren?Wij hebben 2 kinderen uit nigeria geadopteerd.Ze zijn nu al 12 en 13 hoor,maar toen we ze kregen waren ze 7 maanden en anderhalf jaar.De oudste is een meisje en de jongste een jongen.Ze waren allebei sterk ondervoed toen we ze kregen en de oudste had paratyfus.De eerste jaren waren erg moeilijk.Ze vroegen veel aandacht(wat logisch is natuurlijk)en waren veel ziek.Nu zijn het 2 gezonde kinderen met een erg eigen willetje.Zaten wel allebei op de lom school,maar nu zitten ze allebei op de mavo.Ze hebben een ijzeren wil om iets te bereiken.Het zijn geen broer en zus.we weten ook niet hoe of wat van ze.Maar we zijn ongelooflijk trots op ze.Ik vind het dan ook een hele stap van je om een ouder kind te willen adopteren.Dus ik heb er geen ervaring mee met een ouder kind,maar wel met nigeria.Hoop nog eens wat van je te horen.Ben benieuwd of het je lukt.veel sterkte met de procedure.groetjes ruud en wendy.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?