adoptie sri lanka

• Kumari

Hallo,

ik ben een meisje van 14 en ik ben geadopteerd uit sri lanka. Ik zou graag informatie willen over hoe ik mijn biologische ouders kan gaan zoeken. Ook zou ik graag met kinderen willen meelen die net als ik uit sri lanka (colombo) zijn geadopteerd…

groetjes Kumari

• angelique van gruijthuijsen

Hallo Kumari

Ik las jou berichtje en vond het wel interesant omdat wij een tweeling van

11jaar (twee jongens) uit sri lanka hebben. Je vroeg hoe je je biologische ouders

kunt vinden. Wij zijn deze zomer op vakantie geweest met onze tweeling in

sri lanka daar hadden wij contact met de persoon die ons met de adoptie 11 jaar

gelenden ook begeleid had . hij zei als hij onze adoptie papieren had, met

de gegeven van de biologische ouders , dat het dan geen punt was dat hij deze

zo kon opsporen. Ook kun je proberen of het bureau dat bemideld heeft bij jou

adoptie een roots onderzoek kunnen doen. Hopelijk ben je met deze informatie

wat wijzer geworden.

• sharinda

Hey Kumari,

Alles okeej?

Met mij wel.

Ik ben sharinda en ben net als jou geadopteerd en kom ook uit sri lanka alleen niet uit colombo maar ja……………………………………………………………………

Ik ben zelf al 2 x naar srilanka geweesd en dat was toen ik 5 en 8 jaar was het was een mooie vakantie en weet alles nog zo te vertellen.

Nu ben ik 14 jaar oud en wil ontzettend graag terug naar mijn mooie geboorteland Sri lanka.

Verder heb ik nog een broer sander hij is 17 jaar oud en komt ook uit sri lanka( geadopteerd) en is ook niet in colombo geboren.

Ik hoop dat je me zal mailen .

xxxjes sharinda

ps. Ik hoop dat je me mailt zou graag meer willen weten hoe het er met jou voor staat en wat je allemaal hebt meegemaakt.

STERKTE !!!! met alles wat je wil ga onder nemen!!!!Kumari schreef:

>

> Hallo,

> ik ben een meisje van 14 en ik ben geadopteerd uit sri lanka.

> Ik zou graag informatie willen over hoe ik mijn biologische

> ouders kan gaan zoeken. Ook zou ik graag met kinderen willen

> meelen die net als ik uit sri lanka (colombo) zijn

> geadopteerd…

>

> groetjes Kumari

• Patty D`Espeels

Hallo Kumari,

Mijn naam is Patty en ik heb mijn dochter Tara in Colombo , Sri Lanka geadopteerd. Toen was ze net een maand oud, nu wordt ze 12 op Kerstdag. Ze heeft ook vragen over haar moeder. Ik vind dat ze nog een beetje jong is om op zoek te gaan, Ik heb toen zelf een foto van haar moeder genomen , dus ze weet hoe ze d`er uit ziet. Ik heb ook haar naam van de adoptie documenten. Ik denk dat ik gewoon begin via de ambassade en misschien zien of ik de tussenpersoon nog kan vinden. Als je contact wil hebben met Tara dan schrijf je gewoon naar patricia.despeels@pandora.be

Van zodra ik een mailtje van je krijg geef ik je wel telefoon en adres , zo kunnen jullie elkaar misschien eens ontmoeten. Ik ben zeker dat Tara d`er zelf ook nood aan heeft om met iemand van haar land te kunnen praten die zelf ook is geadopteerd. We wonen in Antwerpen, Belgie. Heel veel geluk ! Liefs,

Patty en Tara

Kumari schreef:

>

> Hallo,

> geadopteerd…

>

> groetjes Kumari

• bitja

Beste Kumari,

Ik ben Bitja Doornenbal en ook net als jij geadopteerd uit Srilanka en mijn geboorteplaats is ook colombo. Ik ben 23 jaar ietsje ouder dan jij maar hopelijk maakt dat niet zo veel uit om contact te hebben. Heez, als je met me contact wil hoor ik het graag van je ik zou het graag willen om ervaringen uit te wisselen enz.. mail me maar…

groetjes en succes

bitja

Kumari schreef:

>

> Hallo,

> geadopteerd…

>

> groetjes Kumari