Heb je kindje lief ookal

• Lieke

Heb je kindje lief ookal word het later geadopteerd .

Laat je kindje weten dat het gewenst is .

Dat er een paatsje voor je kindje is .Streel je buik ,geef je kindje warmte en liefde,zodat het een goede start maakt ,zich heeft leren hechten zo dat het later ook een hechte band aan kan gaan .

Gun je baby een goede zwangerschap in rust en vrede .

Daar heeft het recht op.

Dat moet je er voor over hebben ook al kun je niet de moeder van je kindje zijn .

Als het kind dat niet mee krijgt kan het een Bodumloos kindje worden en dat is niet leuk .

Dat is een drama voor de rest van het leven

Dat is niet iets waar je wel over heen groeid.

Dat is levenslang

• eugene

Doe eens normaal mens!

• Mensje

Zo zo , vindt je dat ,nou ik kan je vertellen dat het heel belangrijk is dat je het ongeboren kindje laat weten dat het wekom is ookal krijgt het een andere moeder.

Heb je wel eens gekeken op de pagina van de hechting gestoorde kinderen ?

Moet je eens doen ,kijken of je dan nog zo onbeleefd bent met je Mens.

Heb je een adoptie kindje of ben je zelf geadopteerd ?

Buiten gewoon snelle reactie.

Het was misschien handiger geweest als je even had gevraagd wat er mee bedoeld werd.

Want het is duidelijk dat je niet weet waar het over gaat.

Voor wie het ook niet snapt ik wil het best uitleggen maar wel op een nette manier .

• Mensje

Hier is de link

Http://Mebers nbci.com/hanswat/watnu.

• Belinda

Hoi Lieke,

Ik vind het zoveel op een gedicht ofzo lijken. Een spreuk ofzo. Eigenlijk moet je zoiets op een tegeltje laten drukken en aan elke aanstaande moeder geven. Het lijk mij ook heel erg belangrijk. Ik ben nog maar 19 jaar, maar ga dit zeker onthouden voor later.

Liefs, Belinda

• Belinda

en daarmee bedoel ik niet dat ik later mijn kindje zou laten adopteren hoor!!! ;-) Gewoon voor iedereen. Of het kindje nou wel of niet afgestaan wordt.