jullie mening over adoptie.

• jolanda

Hoi

Ik ben Jolanda (16 jaar) en ik moet voor mijn schoolexamen een betoog houden. Nu wil ik het onderwerp adoptie gebruiken in mijn betoog.

wat jullie mening is over adoptie, wel of niet etc.Ik zelf vind adoptie goed maar omdat ik eigenlijk vrij weinig van het onderwerp, en de voor en nadelen, af weet zou ik graag jullie mening horen. Zodat ik mijn argument kan aanscherpen en zelf een betere en sterkere menig kan vormen.

Als jullie ook tips hebben waar ik informatie over adoptie kan vinden, bijv. over de procedure en dergelijke waar ik wat aan heb zou ik dat heel erg fijn vinden.

Alvast bedankt, Jolanda

• Janthy

Hallo Jolanda,

Ga eens kijken op de website Adoptie Trefpunt www.adoptie.net - hier vind je eigenlijk alle informatie de je zoekt. Verhalen van geadopteerden, afstandsouders, adoptieouders en betrokkenen. Informatie over de procedure, documenten, instanties, hulpverlening, leeshoek met o.a. publicaties, tijdschriften, boeken etc.

Ook volgen we een echtpaar wat een kind uit China gaat adopteren. Kortom….

ik stop maar met vertellen - je kunt gewoon beter er even naar toe surfen.

:-)

Succes met de voorbereiding en het houden van je betoog op je schoolexamen !

Groet,

Janthy

• jolanda

thanx ik hoop dat het hiermee gaat lukken.

Jolanda

• Andre en Marjan

Jammer, je zal inmiddels je opdracht al gedaan hebben en hopelijk met een dikke voldoende zo niet, wij zijn ouders van een zoon uit Haïti. De adoptie is het beste wat hem en ons kon overkomen, wij kunnen hem hier een toekomst geven, die hij daar nooit gehad zou hebben, genoeg te eten, naar school, noem maar op, het is alleen jammer dat de procedure zo lang moet duren in Nederland dat is in niemands belang, en zeker niet in het belang van de kindertjes die het aan gaat.

Wil je nog meer weten, kijk gerust eens op onze site of mail ons

André (26 april 1965) en Marjan (24 april 1967)

Ministerie van Justitie maart 1997

VIA 8 mei 1998 - 17 juli 1998,

Raad van de Kinderbescherming 10 december 1998 - 4 februari 1999

Beginseltoestemming februai 1999

Vergunninghouder Wereldkinderen

Land Haïti

Rudi Geboren op 21 december 1998

Voorstel 9 augustus 2000

Thuiskomst 2 december 2000

Homepage http://home.planet.nl/~vldbroek/