ik ben inverwachting van een meerling en ik wel e

• ger

ik ben in verwachting van vierling hastik gezond almaal maar het is mijn te veel weet u iemand die graag uit hart wens een kind adopie wel tegen offie vast laat legen bij erkend nortaris kantoor nou ik hoop dat ik iemand gelukig kan maken schrijf een e imael naar mijn groetje van deze kant

• hedwig

Is dit een serieus aanbod?

• Meta

Hallo Ger,

als je serieus overweegt een kind (of meer) ter adoptie af te staan, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de Raad voor de Kinderbescherming in je regio.

Voor locaties zie: http://www.kinderbescherming.nl/

• c en m

Is dit echt waar? Misschien dat je alles wat nader uit kan leggen? Waarom doe je dit via internet?

• petra

hallo

dit is toch een grap…want ik kan me niet voorstellen dat je een kindje weggeeft op deze manier…dat je voor iemand zwanger wilt zijn een kindje in jou buik laat groeien kan ik me best wel mee vinden maar zo…

hoop dat je hier een fatsoenlijk advies krijgt en niet één van de baby's hier de dupe van wordt…

misschien dat ik ook wel mensen boos of terleurgesteld maak maar leg mij dan eens uit hoe je dit kunt…

moeder van 5 kinderen

• Esther

volgens mij is dit een bijzonder ongepaste, kinderachtige grap.

• Anne-Marie

Ger, hopelijk vind je hulp bij het plaatsen van de kinderen. Wij helpen je

graag verder! Daarbij denk ik aan het delen van de zorg d.m.v. pleegzorg.

Zie je dit zitten, neem kontakt met mij op.

• Anne-Marie

Ger,

Wij willen graag dat je kontakt met ons op neemt.

• c en m

Hoi Annemarie,

Je kan Ger helpen door haar persoonlijk een email te sturen, door dubbel te klikken op haar naam, succes ermee

• Anne-Marie

Dank je wel