ik ben inverwachting van een meerling en ik wel e

• pleintje

ik zou er maar eens goed over nadenken voordat je een van de 4 kinderen weggeeft.

Als de kinderen ouder zijn kun je het dan verantwoorden waarom dat je er 1 of 2 weggegeven heb, dus hun broertje of zusje en hun niet,

Waar 2 kinderen groot komen komen er 4 ook groot.

Liefde van hun biologiese moeder dat hebben de kids nodig en dan komen ze niets te kort

Later gaan ze een hele zoektocht ondernemen om hun moeder en broertje of zus te vinden

Kijk maar eens naar her programma VERMIST EN SPOORLOOS

Wil je dat je bloedeiegen kinderenaandoen?????????????????

Ik wens je heel veel sterke in het maken van je keuze

Ga eens bij de sociale dienst en een maatschappelijk werkster praten en doe geen overhaaste beslissingen

Iemand die met je meeleeft.

ger schreef:

>

> ik ben in verwachting van vierling hastik gezond almaal maar

> het is mijn te veel weet u iemand die graag uit hart wens een

> kind adopie wel tegen offie vast laat legen bij erkend

> nortaris kantoor nou ik hoop dat ik iemand gelukig kan maken

> schrijf een e imael naar mijn groetje van deze kant

• Esther

Dames en heren, reageer toch niet op deze oproep van ene Ger! Dit is een bijzonder ongepaste grap van een zieke geest!

• Nancy

Ik ben gewoon sprakeloos. Dat er nog mensen zijn die hier serieus op in gaan. Ik vraag me af waar we mee bezig zijn!!!!!!!!!!!!!!

• kwaad iemand

Je bent niet wijs.. weet je hoeveel verdriet je iemand aan doet die geadopteerdt is.. en dit leest… Van kwaadheid typ ik bijna alles verkeert..

Je mag je zelf wel eens nakijken, zoveel mensen en kinderen zoeken hun biologische ouders en broertjes en zusjes…

Mens denk toch na, dit is gewoon echt een misselijke grap