hallo allemaal,
ik doe de studie pedagogiek en ik daarvoor moet ik een onderzoek doen. ik heb gekozen voor identiteitsproblemen bij gedopteerde jongeren (adolescenten).
Mijn vriend is geadopteerd en mede daardoor gaat mijn intresse naar deze doelgroep uit.
maar om een goed onderzoek te kunnen doen moet ik meer informatie hebben dan alleen van mijn vriend. Mijn vraag is dat ook of jullie mij kunnen helpen.
Zouden jullie mij kunnen kunnen helpen door te vertellen of je in je adolescentietijd (12 t/m ong. 20 jaar) identiteitsproblemen had. En wat deze dan inhielden.
ik wil er nog even bijzeggen dat dit geheel ANONIEM mag. ik hoef verder niets te weten dus vertel maar wat je kwijt wilt. Verder zullen alle (evt.) gegevens alleen door mij bekeken worden.
En het maakt niet uit hoe oud je nu bent, als je maar in of al uit je adolescentieperiode bent, en geadopteerd bent natuurlijk.
Ik hoop dat veel mensen op dit berichtje reageren. Mijn email adres staat erbij (als het goed is) dus als je het niet via dit prikbord wilt doen kan je me altijd mailen.
alvast bedankt!
(ooh, en als iemand toevallig weet of hier al eerder onderzoek naar is gedaan zou ik het ook graag willen weten, dat scheelt natuurlijk weer een hoop werk :-).
groetjes Jenny