Wow dit is echt rampzalig dat je dit allemaal zegt ik ben zelf geadopteerd en ik heb ouders en een leven beter dan sommige nederlandse kinderen zelf en ik denk dat jij nie goed nadenkt over dat in nederland er onderwijs is en je wordt voorgelicht over sexualiteit zodat je niet onverw8 zwanger wordt en oke alles kan gebeuren maar voor dat kleine aantal kinderen die wordt afgestaan in nederland zijn wel ouders en voor kinderen die hun ouders zijn verloren ook wel ze hebben zo ie zo wel een beter leven dan in ontwikkelings landen wees daar maar nie bang voor de nederlandse wezen krijgen tenminste voldoende voedsel en hebben onderwijs liefde krijgen ze van verzorgers en in onwikkelings landen loopt alles achter waarom omdat de welvarende landen gewoon vroeger en nu nog steeds verkeerd bezich zijn en misbruik maken van de ontwikkelings landen wat een absolute schaamte voor mij en ook zeker voor jou dat jij denkt dat mensen die kinderen adopteren uit een ander land dan uit t land waar jij zelf vandaan komt DIE MENSEN DIE ZIJN JUIST GOED HEBBEN EEN GOED HART en dat sommige geadopteerde kinderen nu lastig zijn waren ze ook wel als ze daar zouden leven ik heb personelijk geen last van traumas ofzo iets ik zou heel erg graag terug willen naar m n eigen land omdat daar wel een stuk van m n lven ligt maar je moet nou nie denken dat nederland nie geschikt voor MIJ IS ik denk eerder dat nederland niet geschikt voor jou is want nederland heeft een gemengde culturen samenleving en denk niet dat veel mensen respect hebben voor jou mening in iedergeval mijn respect heb je nie ! jij bent de grootste egoist omdat ik t misschien beter heb dan jou en dat ik hier ben terwijl dat eigelijk niet zou hoort te zijn tis een wonder en een wonder geschiet als jij van deze bol verdwijnt!