vroegtijdig zoeken?!

• annemiek

Hallo,

Als adoptieouders denken we vaak na over de vraag of het goed zou zijn om de biologische moeder van onze kinderen al vroegtijdig op te sporen. Dan zou zij immers de ontwikkeling van onze kinderen mee kunnen volgen en hoeft ze niet zoveel te missen. Ben benieuwd of er ouders zijn die dit gedaan hebben en hun ervaringen willen delen.

• anna

Ik heb via de stichting/contactpersoon in het geboorteland jarenlang foto's gestuurd zodat als de bio moeder wilde het leven van onze zoon kon volgen. Ze heeft echter nadat ze hem heeft afgestaan nooit contact gezocht met de stichting.

Wij zijn de familie pas gaan opsporen toen we ook wisten dat we ook naar het land gingen en hun gingen bezoeken.

Zie verder mijn verhaaltje: toch een sprookje.

• bianca

Ik ben zo blij dat er nog mensen zijn die dat willen doen. Die het kind niet verborgen willen houden voor de biologische moeder en omgekeerd. Mijn adoptieouders hebben alles vernietigd, zodat ik niets te weten kon komen, ze wilden nooit antwoorden op mijn vragen. Ik begrijp dat niet, zijn die mensen dan eigenlijk bekwaam als adoptieouder?

Ik ben nu zelf wat opzoekingswerk aant doen en ik ben al het één en ander te weten gekomen. Tja, als ik iets wil weten, zal ik het weten ook. Met of zonder medewerking van m'n adoptieouders.anna schreef: