haarvlechten van een niet-westers adoptie/pleegkin

• Diana

Het kan zijn dat je als ouder moeite hebt om van tijd tot tijd de haren van je niet-,/westers, pleeg-, adoptie-,/kind leuk te kappen. Denk maar aan feestgelegenheden enz. Zelf heb ik als ouder van twee kleine kinderen ook een jongen als pleegkind gehad met kroeshaar, en kon hem altijd blij maken met een makkelijk hanteerbaar en leuk kapsel. Voor wie niet goed met haar kan omgaan, kan dat wel eens problemen geven. Vooral voor kinderen met een Afrikaanse afkomst is het niet bepaald leuk om met een onverzorgd kapsel of bewust kort geknipt haar te moeten rondlopen. Graag bied ik mijn hulp aan om je kind te voorzien van een leuk en hanteerbaar haarmodel. Waar ik goed in ben zijn vlechtcreaties met het eigen haar. Tegen een kleine vergoeding kan je een afspraak maken voor je kind (volwassenen doe ik ook). Vanzelfsprekend geldt begeleiding door een ouder. Laat je e-mailadres achter voor informatie.

• Van Meijer

Ik ben er al aardig bedreven in, alleen het platte vlechten lukt me nog niet. Ik zou het graag willen leren.

• Van Meijer

Ik ben er al aardig bedreven in, alleen het platte vlechten lukt me nog niet. Ik zou het graag willen leren.