documentaire over adoptie

• laura

Hallo,

Begin augustus is er op begie tv 1 een televisiedocumentaire geweest over de adoptie van twee Russische meisjes door Canadese gezinnen. Ik ben er helaas halverwege ingevallen, maar ik vond het een ontzettend mooie documentaire en wil ook graag dat mijn vriend deze ziet. Heeft iemand heel toevallig dit programma opgenomen op video?

Het schijnt dat het ongeveer een jaar eerder op een nederlandse zender is uitgezonden. Dus misschien heeft iemand al eerder de documentaire opgenomen?

Ik hoop van iemand te horen!

(Ik wil de onkosten natuurlijk vergoeden!)

groeten,

Laura

• Sigi

Het is niet zo dat dit programma een jaar terug is uitgezonden het is ongeveer een maand of vier vijf geleden op nederland 1 geweest helaas heb ik het niet opgenomen, dus daar kan ik je niet mee helpen. Wel vond ik dat ze een erg eenzijding beeld van adoptie lieten zien!! Alles vanuit het standpunt van het canadese gezin ik had graag wat meer willen zien en horen over de leidsters van het weeshuis en van de procedure die deze mensen hebben moeten volgen om tot adoptie over te gaan. Maar goed dit terzijde!!!

• laura

Helaas heb ik de documentaire niet helemaal gezien, pas halverwege ben ik er ingevallen, ik had min of meer gehoopt dat dat in de eerste helft aan de orde kwam, maar ik begin me er net in te verdiepen, dus alle info is voor mij welkom, ondanks het eenzijdige beeld.

Bedankt voor je reactie en je mening!