verloren zoon

• Martien

Ik ben al lange tijd op zoek naar mijn zoon, geboren in 'n opvangtehuis of klooster ergens in Belgie, ik vermoed in de buurt van Hasselt of Turnhout!

Hij is geboren medio aug./of september 1963.

Moeder heet Loes Strems en woonachtig destijds in Den Bosch, Nederland.

Omdat in die jaren het een schande was om in verwachting te raken, werd er vanuit Nederland veel naar Belgie gegaan om daar te bevallen en het kind af te staan, daarom werd ik buiten alles en alle informatie gehouden.Ik ben als wettige biologische vader erkend maar krijg/kreeg van niemand en geeneen instantie medewerking en het is niet mogelijk nog verder te komen zonder de familie Strems indeze erbij te gaan betrekken, wat ik niet wil omdat mij gezegd was in 1964 dat ik de “zaak” moest laten rusten, alles was goed geregeld en ik moest me diskreet opstellen, nu, dat heb ik dus inmiddels 38 jaar gedaan, met al deze jaren in mijn hoofd, zou mijn zoon van mijn bestaan weten, en, waar bevindt hij zich, is alles goed met hem? Mijn verlangen om hem te zien wordt zo erg en ik wil de familie van moeders kant niet in de war brengen maar ik heb ook niet het eeuwig leven en ooit zou ik willen weten of het wel echt is dat ik op deze aardbol nog een zoon heb (mijn enige zoon is verongelukt bij een vliegtuigongeluk in Faro, Portugal op 23 december 1992).

Wat zou ik er veel voor over hebben om een blik van mijn hopelijk nog levende zoon te zien.

Mijn naam is M. van der Linden.

• Janthy

Hallo,

Betreffende je oproep zou ik je graag willen attenderen op de website Adoptie Trefpunt: http://www.adoptie.net

Op deze website staat ook een Spoorzoekersbord en je zou heel goed je oproep daar ook kunnen plaatsen.

Neem anders eens kontakt op met Triangle (van bovengenoemde website), misschien kan zij je ook nog verder helpen.

Haar mailadres is: triangle@adoptie.net

Vriendelijk groetend,

Janthy.