Hoi,
De keuze van een bemiddelingsbureau is zo persoonlijk.
Neem contact met de bemiddelingsbureaus op. Praat over jullie eigen wensen en kies het bemiddelingsbureau waar jullie je het meest thuis voelen.
Zelf hebben wij drie kinderen geadopteerd via Wereldkinderen. Een grote organisatie, maar geen moment heb ik daar spijt van gehad. Ik heb nooit het gevoel gehad onpersoonlijk behandeld te zijn. Hoewel wij ook wel tegenslag hebben gehad in een van onze procedures, zijn wij altijd heel persoonlijk behandeld
Nu zijn wij bezig met een vierde kindje, ditmaal zijn we in zee gegaan met Meiling.
Niet omdat we ontevreden waren over WK, maar omdat Meiling voor ons, op dit moment in ons leven, meer aansprak (voor China, inkomenseisen van WK, niet van Meiling, reiswensen enz.). Tot zover zijn wij ook over Meiling heel tevreden.
Wat ik wel eens moeilijk vind: Bij WK duurt het vaak vrij lang voordat je na inschrijving bij die organisatie aan de beurt bent voor de algemene intake, en je vervolgens weer moet wachten op de landen intake. Bij andere (kleinere) vergunninghouders verloopt dit vaak sneller.
Maar nogmaals, bel met alle vergunninghouders, vraag wat je weten wilt, en kies die vergunninghouder waarbij jullie je het beste thuis voelen.
Succes met jullie procedure
Maaik