“ Is adoptie eigenlijk niets anders dan legale kinderhandel ”?
Wat vind u er van?
Laat het weten
….Amen. Sluit me eveneens bij gegeven reakties aan.
Mijn stelling van deze week:
GEEF GEWOON JE EIGEN MENING IN PLAATS VAN DERGELIJKE LOMPE STELLINGEN (van de week???) TE LANCEREN, die inderdaad niets dan opruiing ten doel hebben.
Retour aan Salamini:
Wat vind u er zelf van. Laat het weten………..
Vriendelijke groet,
Triangle
Dit is toch een prikbord voor discussie?? Dat is de reden dat ik hier regelmatig kom kijken. Ik weet wel dat het ook is om achter wetenswaardigheden te komen maar bij mij op de computer staat gewoon prikbord voor discussie met als onderwerp adoptie. Ik wordt een beetje moe van die mensen die gelijk in de verdediging springen als er een stelling komt. Ik heb het idee dat dit meisje er niks kwaads mee bedoeld. Ze vraagt alleen naar de mening van anderen. Je kunt er dus voor of tegen zijn, zo simpel ligt het. En je verdedigt je standpunt vanuit je eigen kennis en mening. Zo denk ik over het opschrijven van stellingen op deze site. Ik vind niet dat mensen zich moeten verdedigen doordat ze een stelling op de site plaatsen.
Anouk
Ps, ik ben tegen de stelling, theoretisch gezien is het zo dat het mensenhandel is, als je het heel feitelijk bekijkt, maar toch wordt adoptie niet vanuit die overtuiging gedaan (denk ik en hoop ik)
tuurlijk niet, als je graag een kindje wil hebben en deze niet zelf kan krijgen kun je net zoveel van een geaddopteerd kindje houden. ik vind het totaal geen kinderhandel want de biologische ouders krijgen er geen geld voor en er gaat een lange procedure aan vooraf en veel onderzoeken dus kinderhandel? nee vind ik niet
ze hebben alleen recht op een beter leven
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?