Hallo allemaal,
Zijn er geadopteerde Colombianen die geinteresseerd zijn in bijeenkomsten en leuke activiteiten? Kijk dan eens op www.jairobernal.com Op deze site staan ook veel foto's van en informatie over Colombia.
Saludos Angelique
hoi meiden ik ben in 1989 geadopteerd ik ben 24 jaar en ik zoek vriendinnen die het zelfde hebben meegemaakt ik zou met jullie in kontackt wellen komen ik ben nu een moeder van een jongetje van twee jaar daar ben ik heel trots op
ik hoop dat ik hier op reacktie krijgt.kunnen jullie ook een foto bij doen a.u.b.
met vriendelijk groeten
Alexandra
Hallo Alexandra,
Ik zal als eerste even vertellen dat ik zelf niet geadopteerd ben. Ik ben Nederlandse maar mijn vriend is geadopteerd uit Colombia. Ik ben met hem twee keer naar Colombia geweest en we zijn van plan dit jaar weer te gaan. Vandaar mijn interesse in Colombia. Ook heb ik tijdens mijn opleiding SPH een scriptie over adoptie gemaakt. Ik ben dus wel heel erg betrokken bij dit onderwerp. Ik help mijn vriend vaak mee met voorbereidingen van bijeenkomsten die gehouden worden in Groningen.
Als je daar meer over wilt weten kun je ook op de site kijken. www.jairobernal.com
Heb je verder nog vragen dan hoor ik het wel!
Saludos Angelique
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?