Ik ben een leerlinge aan het SLJ en ik zit in het 4e jaar. Vanaf dit jaar moeten we een eindwerk maken voor moraal en we mochten het thema zelf kiezen. Ik heb dan gekozen voor adoptie, omdat ik hier zelf al mee geconfronteerd ben. Ik heb namelijk 2 adoptiebroers. Voor mijn eindwerk heb ik al hulp van hen en van mijn ouderes, maar ik zou toch ook nog graag een paar reacties van andere personen krijgen. Wat jullie eigen ervaringen zijn en in welke mate dit jullie leven heeft veranderd. Waarom hebben jullie iemand geadopteerd en hadden jullie een speciale voorkeur voor en jongen of een meisje? Hoe adoptiekinderen zelf tegenover de adoptie staan en of jullie er veel mee bezig zijn. Hoe was het eerste gevoel bij de aankomst? Hoe waren de reacties in jullie omgeving, waren er veel positieve of negatieve?
Als jullie foto's of andere dingen hebben die ik zou mogen gebruiken, zouden jullie dan ook willen doorsturen naar estertje_13@hotmail.com. Want mijn broer heeft niet zo graag dat ik zijn aankomst foto's gebruik.
alvast bedankt voor jullie hulp.