Hoi ik ben Diana ik ben 40 jaar en weet al zolang alsd ik denken kan,dat ik een zus en een broer heb,die ter adoptie zijn afgestaan.

Mijn vader W.P.Rijmer nu 79 jaar,had voor hij mijn moeder leerde kennen een relatie met Margot Weis,ze waren niet getrouwd maar hadden wel twee kinderen samen,dochter Louise en zoon Peter,geb.1952 en 1953

Deze vrouw heeft de kinderen zonder weten van mijn vader afgestaan,en daar ze niet getrouwd waren had hij ook totaal geen rechten.

Het verhaal gaat dat de kinderen geadopteerd zijn door ene Edwards die toen de tijd werkzaam was bij de Ford fabriek in Detroit USA.

Ik ben al een tijd naar ze op zoek,maar weet nu niet meer waar ik het zoeken moet.

Het enige wat ik van ze heb is een zwart wit foto toen ze nog heel klein waren,een dierbaar bezit ook voor mijn vader.

En juist voor mijn vader zou ik ze zo graag willen vinden,voordat het straks te laat is,PLEASE HELP ME als iemand een tip voor me heeft hoe ik moet zoeken graag

Het is echt HEEEEL belangrijk voor mij,heb je tips mail me dan m.rijmer@chello.nl