Zoektocht naar biologische moeder

• Simily

Goedeavond

Ik ben in 1969 geadopteerd. Ik ben zelf Nederlandse en ben ook door Nederlandse ouders geadopteerd. Ik heb echt twee fantastische ouders en zou ze ook de hemel willen in prijzen voorallesennogwat. Ik wist al vrij vroeg rond mijn vierde dat ik geadopteerd was. Jaren heeft het mij niks gedaan geen zoektochten naar mijn biologische moeder totdat ik zwanger wilde worden. Ik heb lang met de erfelijkheidslijn gesproken en die heeft ‘het’, een zoektocht uiteindelijk uit mijn hoofd gepraat. Inmiddels heb ik 2 gezonde kinderen maar er blijft iets knagen. Ik zu mijn biologische moeder eens een keer, van een afstand is voorlopig genoeg, eens willen zien, ben benieuwd of ik broers of zusjes heb etc. Er knagen veel vragen in mijn hoofd. Wie o wie is er bekend met een zoektocht, heeft tips, van alles is welkom !

Alvast bedankt

• inge

http://www.adoptie.net ! daar kan je alles vinden

• Yvette

Hoi Simily,

Je kunt ook naar het FIOM gaan.

Deze stichting helpen je met zoeken en begeleiden je ook, als je daar behoefte aan hebt.

Veel succes!

Groetjes,

Yvette

• nirosha

Hoi Yvette

Ik heb ook via het Fiom gezocht.

En dankzij hun heb ik mijn moeder mijn broertje en mijn zusje gevonden.

Ik heb nooit geweten dat ik een broertje en een zusje had.

Ik ben 17 jaar geleden geadopteerd.

En soms heb ik het er wel moeilijk mee.

Maar ik ben ook heel gelukkig hier.

Ik hoop voor nog meer mensen dat als ze aan het zoeken ze steun kunnen vinden bij nog meer mensen zoals ik.

Ik moet er wel bij zeggen dat het lang niet altijd zo uitpakt als het bij mij deed.

Hou daar rekening mee.

Veel liefsYvette schreef:

>

> Hoi Simily,

>

> Je kunt ook naar het FIOM gaan.

> Deze stichting helpen je met zoeken en begeleiden je ook, als

> je daar behoefte aan hebt.

> Veel succes!

>

> Groetjes,

> Yvette

• Eric

Mijn eerste reactie na het lezen van je bericht: belachelijk dat de erfelijkheidslijn (van de VSOP?) dit uit je hoofd heeft gepraat. Maar dit terzijde.

Neem kontact op met het FIOM. Die kunnen je het beste helpen.