Wachttijd

• anja

Hallo we hebben de bt binnen en nu is mijn vraag hoe lang is ongeveer de wachttijd voor je eenintake gesprek krijgt en de wachtijd na je intake gesprek, we gaan voor een aziatische land of voor colombia kan iemand vertellen hoe lang het ongeveer nog duurt

• Annalies

Ik neem aan dat jullie rapport al is doorgestuurd naar een vergunninghouder.

Op de site van de desbetreffende vergunninghouder staat meestal de gemiddelde wachttijd.

www.meiling.nl

www.wereldkinderen.nl

www.kindentoekomst.nl

Overigens krijgen jullie na ontvangst van het gezinsrapport van de vergunning houder een brief met daarin de bevesting van ontvangst en een indicatie van de wachttijd voor het Intake gesprek.

• Kees23

Hoe die zwarten buiten de deur, ander gebuurt er dit met ONze kinderen

• ?????

KAN DIT VERWIJDERD WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kees23 schreef:

>

> Hoe die zwarten buiten de deur, ander gebuurt er dit met ONze

> kinderen

>

• ?????

iK MAAK ME ECHT KWAAD OM DEZE SMERIGE FOTO, JOU EMAILADRES IS BEKEND, EN ALS IK DE EIGENAAR VAN DEZE SITE WAS, ZOU IK JOU ONMIDDELIJK AANGEVEN BIJ DE POLITIE, HOE KAN JE DIT DOEN, OP EEN SITE WAT GAAT OVER ADOPTIE, IK HOOP DAT JE SNEL OPGEPAKT WORDT, OF DAT JE JE LAAT OPNEMEN IN EEN INRICHTING, EN EEN EXCUSES ZAL OOK WEL OP ZIJN PLAATS ZIJN, HET IS ECHT RANZIG

• kim

jammer genoeg moet je veeel geduld hebben

reken maar op 24 tot 30 maanden 9 ( 2 tot 2.5 jaar )

er zijn ook uit schieters van 4 jaar ( de regeltjes )

en de antenaren werken niet zo hard ( een stempeltje op een papiertje ) 4 weken , en em dan door sturen naar een ander afdeling weer 2 weken