Hoi Annalies,
Dit begrijp ik niet helemaal. De raadsonderzoeker heeft dus allerlei verwijzingen in het tweede rapport (voor jullie tweede kindje) naar het eerste rapport (voor jullie eerste kindje) gezet? Dat lijkt me niet zo handig, want als je tweede dossier wordt opgestuurd, gaat niet je eerste gezinsrapport mee, maar diegene die op dat moment van toepassing is, dus je tweede (je eerste is al “gebruikt” voor de vorige procedure).
Er zijn veel meer mensen die twee procedures bij twee verschillende vergunninghouders hebben gedaan, het lijkt mij niet logisch dat die allemaal het “oude” gezinsrapport ook hebben moeten aanleveren.
Voor mijn gevoel dus meer een “misser” van de raadsonderzoeker, die had gewoon een nieuw gezinsrapport van de situatie op dat moment (met het verleden erbij) moeten maken.
Nog een persoonlijk nootje: ons eerste gezinsrapport was 10 bladzijden dik en dit kostte ons een klein vermogen om te laten vertalen. Als het tweede rapport een aanvulling op het eerste wordt, dan hebben wij een financieel probleem ;-)
Ik was juist van plan te vragen of het tweede rapport niet iets minder lijvig kon worden!
Groetjes,
Meta