adoptie uit Polen

• Anke

Hallo.

Mijn man en ik willen graag twee kindjes adopteren uit Polen, maar ik kan hier nergens gerichte informatie of ervaringsverhalen over vinden. Ik zou graag ervaringen horen van mensen, die hier ook mee bezig zijn en mensen die dit al gedaan hebben.

• Mei

In de boekjes van K&T staan regelmatig ervaringsverhalen van mensen die uit polen hebben geadopteerd. Als je lid wordt ontvang je hun mailing om de twee maanden. zij kunnen je vast ook meer info geven over Polen.

• Anke

Hoe krijg ik contact met Kind en Toekomst. Ik kan nergens een e-mailadres vinden en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Ik krijg enkel een in-gesprek-toon als ik bel.

• marianne

site is www.kindentoekomst.nl

daar staat contactinfo, dan druk je rechts onder op verder, en daar staat, dat ze op ik dacht werkdagen, bereikbaar zijn van 9-12uur

succes

• Mei

Gewoon blijven bellen. Soms is het inderdaad erg druk, maar het lukt me eigenlijk altijd om iemand te spreken.

Via e-mail zijn ze helaas niet te bereiken.

• Franka

Hallo Anke,

Wij zouden ook graag kinderen uit Polen willen adopteren en zijn inmiddels lid van stichting Kind en Toekomst. Ze zijn inderdaad soms moeilijk te pakken te krijgen, maar als je een briefje naar hun stuurt, krijg je een dag erna al een telefoontje terug. Ik heb het briefje geschreven aan Bertie Treur Varsseveldseweg 2a 7025 GB Halle.

Er is inderdaad weinig te lezen over adoptie uit Polen, wij zouden ook wel meer willen weten.

Groetjes Franka