COLOMBIA SITE

• angel

Hola Colombianos,

Zijn er geadopteerde Colombianen die geinteresseerd zijn in bijeenkomsten en leuke activiteiten? Er worden maandelijkse bijeenkomsten en activiteiten georganisseerd. Deze vinden plaats in Groningen.

Kijk dan eens op jairobernal.com

Op deze site staan ook veel foto's van en informatie over Colombia en recepten. Als je nog vragen hebt kun je een berichtje achterlaten in het gastenboek!

Saludos Angel

• Theo van Bruggen

Hallo Angel,

Volgens mij heb je al meerdere keren deze site genoemd, het lijkt me toch niet zo dat je om de 2 weken deze site hier vermeld en verder geen deelname aan dit prikbord hebt.

Theo.

• Angel

Nou gelukkig valt het op dat is ook de bedoeling. De site bevat namelijk veel informatie voor geadopteerde Colombianen. En dit is een adoptiepagina. Elke keer komen er weer nieuwe mensen op deze pagina en die hebben dan die andere berichten niet gelezen.

Iedereen is toch vrij om hier iets op te zetten?

Saludos Angel

• Annalies

Hoi Angel,

Ga gerust door met het noemen van de site. ik juich zulke initiatieven toe.

Het prikbord is volgens mij voor iedereen die met adoptie te maken heeft.

Of belangstellende is. Ik vind het wel interressant om ook over andere culturen te lezen of om recepten uit te proberen. Ik kijk zelf vaak op “Arierang” de site voor Koreaans geadopteerden ook al ben ik zelf niet geadopteerd.

Moeder van een 3 jarige zoon Young-Hoon geboren in Zuid-Korea

• Angel

Bedankt annalies voor je reactie!!

Het is ook zeker interessant om iets te leren van allerlei culturen. Ik ben inmiddels twee keer in Colombia geweest en heb gezien hoe mooi het land is en hoe warm gastvrij de mensen zijn. Ik ben zelf nederlandse en mijn vriend is geadopteerd uit Colombia. Vandaar ook mijn belangstelling en betrokkenheid bij Colombia en adoptie. Tijdens mijn studie SPH heb ik mijn scriptie geschreven over adoptie en daar erg veel van geleerd.

Eind dit jaar gaan we weer naar Colombia, kijk er nu al naar uit!

Dus jij hebt een zoontje geadopteerd uit Korea? In Groningen waar de bijeenkomsten van de Colombianen zijn is ook altijd een groep Koreanen aanwezig. Ik ken de site van Arierang ook wel. Zij zijn ook goed vertegenwoordigd in allerlei regio's in Nederland. Zo zijn er meer adoptieverenigingen. (Peruacha, Chicolad, Asalsaya enz)

Nogmaals bedankt voor je reactie.

Groetjes Angel

• jarno vd brink

ik vind ook dat je het overdrijve kunt

te veel reklame is anti reklame angel

en dit is geen reklama prikbord

adios

jarno vd brink

• Angel

Ik maak geen reclame alleen bekendheid voor het geval geadopteerde Colombianen op deze site komen en interesse hebben

• Angel

Ik maak geen reclame alleen bekendheid dat er een adoptievereniging is, voor het geval geadopteerde Colombianen op deze site komen en interesse hebben om in contact te komen met andere Colombianen. Ik verkoop toch niks ofzo. Begrijp niet helemaal waarom er zo moeilijk gedaan wordt.

Groetjes Angel

• munoz

he theo

vind het erg goed van angel dat ze dit adres zo bekend maakt..

ik weet zeker dat er een heleboel mensen zijn

die net met adoptie in aanraking zijn gekomen en meer willen weten over hun land

en ik heb die site even bekeken en er staat veel goede informatie op

dus ,overdrijven, vind ik wel een heel groot woord en niet echt toepasselijk…

munoz

• Mei

Wat een rare discussie. Op dit prikbord kun je vanalles kwijt over adoptie. En als je het berichtje niet wil lezen, sla je het gewoon over. Angel, gewoon blijven posten hoor. Als iets niet mag of kan zal de webmaster je daar wel op wijzen.

groetjes

Mei