COLOMBIA SITE

• Heladio

Jarno en Theo ik word echt moe van jullie gezeur! Ga alsjeblieft op een ander prikbord lopen zeiken. Angel brengt tenminste iets in en jullie lopen alleen maar te zeuren over een website dat volgens jullie te vaak geplaatst wordt. Misschien kun je iets over adoptie inbrengen? Wat betreft die website, ik heb het bekeken en die ziet er goed uit en sluit goed aan op het onderwerp van dit prikbord. Dus plaats gerust zou ik zeggen.

Hallo Annalies

Wat leuk een kindje uit Korea. Een vriend van mij is ook geadopteerd uit Korea en is op dit moment daar aan het studeren. Hij heeft het erg naar zijn zin daar. De website van Arierang ziet er trouwens ook goed uit. Ik heb laatst hun blad gezien en dat ziet er uitgebreid en erg netjes uit.

Groet

Heladio

• Jarno

moe word ik van de herhaalde reclame zonder verder iets bij te dragen.

dat is heftig moe worden

enfin

jarno

• munoz

Ik word moe van jouw! Ga alsjeblieft weg………..

• Angel

Sorry hoor alsof jij zoveel nuttigs aan het inbrengen bent.

• marianne

kan deze mails nu eindelijk stoppen, het gaat werkelijk nergens meer over, laat ze toch fijn reclame maken, niemand die zich er aan stoort, en degene die dat wel doet, moet zo verstandig zijn, om dit dan zo te laten, er zijn ergere dingen op de wereld, als je druk maken om niets

• agnes

hoi angel

ik vind het hartstikke tof dat je andere mensen laat kennismaken met die mooie sites. en over theo en die andere man als hun ook maar iets te maken hebben met adoptie dan hoop ik toch dat ze hun houding kunnen veranderen voordat ze hun kind gaan ophalen.

groetjes agnes