Nieuw.

• Coen

Hoi allen!

Sinds kort bezoek ik dit prikbord pas. Mijn partner en ik hebben vandaag de aanvraag naar Justitie op de post gedaan, de eerste stap gezet dus.

Als ik zo lees van die nieuwe regel(s) m.b.t. het krijgen van BT of zelfs maar het terecht kunnen bij VIA, dan wordt het er allemaal niet toffer op. Begrijp me niet verkeerd, we gaan er zeker voor, maar ik hoop dat het er voor ons nog inzit om zelfs maar een BKA-nummer te krijgen! Of zie ik het nu té somber in?

Groetjes van Coen

• Sandy B

De nieuwe regel met betrekking tot het aanvragen van het BKA nummer gaat per 1 januari 2004 in.

dus jullie zijn nog ruim op tijd.

• Coen

Dank je!

• marianne

waar kan ik nalezen over de nieuwe veranderingen die plaats gaan vinden per 1 januari as?? ik hoor er wel veel over, maar kan het nergens vinden, alvast bedankt

• Annalies

Ik heb het ook ergens gelezen of gehoord maar ik weet helaas niet meer waar.

We zijn lid van 3 mailgroepen en daar krijg je ook veel info op.

Maar omdat het voor ons niet meer van toepassing is heb ik er eerlijk gezegd niet specifiek op gelet. Maar mocht ik het nog tegen komen dan meld ik het hier.

• Annalies

Ik heb een artikel gelezen waar over een beleidsverandering gesproken wordt miv 1 jan 2003.

Dat stond in het AD van dinsdag 10 juni 2003

• Annalies

Sorry, de juiste datum is 1-1-2004