Hallo,
ik ben op zoek naar de mensen uit onze Via-groep.
We volgden hem van 22 aug.- 31 okt 2002 in Rotterdam.
(Marianne en Meike gaven de voorlichting)
Ben benieuwd waar jullie nu staan, hoe ver iedereen is etc.
Groetjes
hoi helen
ik zag je oproep staan en dacht he bekende naam , plaats en wij zijn ook hartstikke nieuwsgierig hoe het met jullie gaat.
onze procedure is aan het laatste gedeelte begonnen , de papieren zijn op 22-07
naar china toegezonden en nu is het wachten geblazen tot ze bellen met het voorstel.verwachting licht tussen de 10 a 12 maanden.we zijn dus" zwanger''
ik ben erg benieuwd hoe het met jullie is gegaan en hoop dat je van meerdere van onze groep reactie zult krijgen.we vonden het jammer dat we geen adressen meer hebben uitgewisseld met de anderen.
we hebben nog wel contact met wendy en ad uit zundert en met karel en ingeborg en een tijdje terug kwam ik op een adoptie lijst van freija geja en ronald tegen.
groetjes en misschien tot mails
wendy en pascal bauwens
Hoi Helen en Dennis,
Ontzettend leuk om iets te lezen van iemand van de VIA-groep !
Hoe gaat alles met jullie ? Hebben jullie de adoptie-procedure voortgezet ?
Wij zijn doorgegaan met de adoptieprocedure en zijn momenteel bezig met het legaliseren van onze documenten - de laatste loodjes dus. Wij willen graag een kindje uit China adopteren en hebben besloten dit via Stg. Kind en Toekomst te doen. Morgen (donderdag) gaan we het bekende “rondje Den Haag” doen, en dan is het opnieuw wachten…
Hebben jullie nog contact gehad met andere mensen uit onze VIA-groep ?
Wij hebben contact met Wendy en Pascal.
We hopen graag iets van jullie te lezen.
Groetjes, Ad en Wendy
Hee hallo allemaal,
wat leuk iets van jullie te horen zeg.
Ik had geen idee hoe ik met onze via groep weer in contact kon komen maar dit blijkt dus wel te werken.
Nee wij hebben met niemand contact, geen idee dus hoe het met de anderen is.
Hopelijk leest iemand het nog.
Zou leuk zijn wanneer we van iedereen weten hoe het is, toch?
Weten jullie dat er een MvJ2001 maillijst is (ben ik “lid” van).
Daar kun je mailen met mensen die dus net zo ver zijn als wij. (ook daar geen Via genoten van ons), vol met tips en andere leuke dingen. http://groups.yahoo.com/group/mvj_2001/
Dit forum mogen we denk ik niet gebruiken om verder uitgebreid te gaan mailen…..
Ook wij zijn voor China gegaan, uiteindelijk geen SN (wat in eerste instantie wel het idee was), we willen graag een sibling, van 0 - 2,5 jaar en zijn geswitcht van WK naar Meiling. Staan daar op de algemene wachtlijst.
tot mailens!!
Groetjes
Helen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?