oproep interview

• wies

Wacht u al een heel lange tijd op uw adoptiekind en is nu bijna zover? Of heeft u nèt uw kindje thuis? Als Margrietredactrice ben ik op zoek naar een vrouw die hierover met foto in Margriet wil praten. geinteresseerd? Mail dan naar:

w.verbeek@sanoma-uitgevers.nl of bel: 023 556 42 14

Hartelijke groet,

Wies Verbeek

• sandra

Hoi Wies,

Lijkt me leuk!

Wel zou ik iets meer willen weten over de context waarin het geschreven wordt.

Ik ben zelf al jaren lid van Margriet, lijkt mij best erg leuk om er ook een keertje in te staan.

Op dit moment zijn wij bezig alle documenten te verzamelen die nodig zijn om naar colombia te sturen.

Wij hebben een biologische dochter van bijna 5 jaar en willen een kindje adopteren uit colombia van 2,5 tot 3,5 jaar.

groet, sandra Wiese

• joseheinink

het lijkt mij erg leuk om mee te werken aan een interview .wij hebben sinds maart 2003 ons adoptiezoontje uit haiti en hij is nu 6 jaar.we hebben ook nog een biologische zoon van 8 1/2 jaar, het gaat heel erg goed en dat is ook leuk om te vertellen want de mensen denken vaak toch negatief over adoptie.De procedure kan toch ook heel snel gaan en heel erg goed verlopen! mocht je meer willen weten mail dan naar bovenstaand adres!