vlag uit

• linda

Hallo,

Ik heb eenvraag, als je gebeld wordt dat je een voorstel krijgt voor een kindje, kan je dan gelijk de vlag uit doen en versiering ophangen van wij hebben een zoon of dochter, of wacht je tot je kindje in Nederland is.

groet linda

• ilonk

nou dat wij hebben zekers gedaan. We hebben de slingers op gehangen, een vlag hadden we toen nog niet maar hadden we die op dat moment al gehad hadden we hem zeker even laten wapperen. Je moet toch gewoon doen wat je gevoel je ingeeft en op dat moment ben je wel zo ontzettend blij zeg. Dus ik zou zeggen, als het zover is, laat wapperen die vlag, en hang de slingers ook maar op.

Groetjes ilonka

• cor

wij hebben gewacht tot onze dochter er was, er kan nog altijd wat fout gaan, vlucht niet goed geregeld, je kindje kan ziek worden etc, maar ik ben het eens met de vorige volg je gevoel

• Corine

Gewoon uithangen die vlag. Je bent op dat moment al moeder geworden en dat mag iedereen weten.

groetjes,

Corine

• Inge

Wij hebben dat bij voorstel niet gedaan, wat er al is gezegd…er kan altijd nog iets mis gaan.

Wel hebben we het met familie en vrienden gevierd en die hebben op de dag van aankomst alles versierd.

Maar ben het ook eens met wat de anderen zeggen, doe wat je gevoel je ingeeft en waar jullie je happy bij voelen.

Inge