wie heeft ervaring met stichting Hogar en stichting Afrika?

• daniella

hallo

wij zijn aan het rond kijken wat de vergunninghouders bieden, vragen, wachttijden kortom wat past een beetje bij ons.

het maakt ons eigenlijk niet veel uit waar ons toekomstige kindje vandaan komt.

ik ben door eens rond te neuzen op internet op Hogar en stichting Afrika uitgekomen. dit leek ons erg persoonlijk en niet zo massaal.

zijn er mensen die ervaring hebben met Hogar en Afrika?

zowel positief als negatief is welkom.

bedank!

groetjes Daniella

• christine

Wij hebben heel positive ervaring met stichting Hogar.

Je wordt zeer persoonlijk en fijn begeleidt door mensen die zelf veel ervaring hebben. Ze helpen je door de wachttijd heen en géén vraag is te veel/ gek voor hen.

Bij ons zaten er 11 maanden tussen de tijd van het intake gesprek en de overdracht van ons zoontje van in Colombia.

Wel moet je accepteren dat je een kindje met een medisch risico kan krijgen, maar dit wil niet zeggen dat je kindje een medisch risico heeft.

Wij kunnen je stichting Hogar echt aanbevelen want de contactpersonen zijn geweldig!

Succes met het maken van je keuze.

Groetjes Christine

• daniella

bedankt voor je reactie cristine

is wel lekker snel gegaan bij jullie.

hoe oud was jullie kindje toen het mocht gaan halen en

heeft je kindje uiteindelijk een medisch risico niet dat dat veel uitmaakt voor ons.

maar er zit nogal veel verschil in de medische risico's vind ik.

nou in iedergeval heel veel geluk en plezier met jullie kindje!

• christine

Hoi Danielle,

Ons zoontje was 17 maanden toen wij hem gingen ophalen en hij is kerngezond.

Wel weet ik dat de wachtltijd, vanaf het intake gesprek tot het ophalen van je kindje langer is geworden, je moet rekenen op 1,5 jaar.daniella schreef:

>

> bedankt voor je reactie cristine

> is wel lekker snel gegaan bij jullie.

> hoe oud was jullie kindje toen het mocht gaan halen en

> heeft je kindje uiteindelijk een medisch risico niet dat dat

> veel uitmaakt voor ons.

> maar er zit nogal veel verschil in de medische risico's vind

> ik.

> nou in iedergeval heel veel geluk en plezier met jullie kindje!