naar andere vergunninghouder.

• anja

Hallo allemaal,

We gaan voor adoptie uit china, nu is onze vergunninghouder meiling, hier voelen we ons erg bij thuis, maar wat de laatste weken erg aan me knaagt is of we niet beter over kunnen gaan naar kind en toekomst, omdat de wachttijden daar veel korter zijn. We staan sinds juli op de wachtlijst bij meiling, ik weet niet wat we moeten doen.

groeten van anja

• fan

hoi Anja,

Je zou eens kunnen bellen met Kind en Toekomst, informatie vragen, infobrochure opvragen en dan kijken wat voor indruk je van hun hebt. Als de wachttijd erg veel uitmaakt en je kunt je bij hun ook thuisvoelen, dan is een overstap misschien niet zo'n gekke beslissing.

Wij zijn zelf ook van vergunninghouder veranderd, dit geeft altijd tijdsverlies, maar blijven wachten wetend dat het veel sneller had kunnen gaan, zal misschien ook blijven knagen. Het duurt allemaal al lang genoeg.

Sterkte hierbij!

groetjes, Fan

• Mariet

Hoi Anja

sja moeilijk he? Niet alleen een wachtlijst doet ertoe, ook het gevoel dat je hebt bij een vergunninghouder enzo.

Ik zou denk ik wel overstappen naar K&T, zeker omdat jij nog maar net bij Meiling op de wachtlijst staat, dan is je winst groot lijkt me als je nu naar K&T overstapt.

Die 3 maanden heb je er dan zo uit!

Succes en niet te lang wachten dan anders heeft het geen zin meer om over te stappen,

Mariet