Wij zoeken naar de naam van advocaat die recent een procedure tegen een van de bemiddelingsorganisaties heeft aangespannen (en inmiddels ook weer geschikt, volgens de berichten).
Wie kan ons helpen?
Wereldkinderen heeft een proces gehad ivm een kindje dat na adoptie gehandicapt bleek te zijn. (voorzover ik weet een geestelijke handicap)
Meiling heeft een tijdje terug een proces gehad van ouders die een voorstel wilden afdwingen ivm bereiken leeftijdsgrens terwijl ze niet eens op de wachtlijst stonden.
Wellicht zijn er nog wel meer procedures geweest, ik ben voorlopig alleen maar geinteresseerd in de naam van de advocaat of advocaten. Iedereen die met adoptie bezig is die weet dat je heel vaak je verhaal moet vertellen. Daarom wil ik graag de naam van de advocaat die zich al in dit soort (wanprestatie van bemiddelaars) procedures heeft verdiept, omdat je dan niet voor de zoveelste keer je verhaal hoeft te vertellen. Daarmee voorkom ik het gevoel dat je de advocaat aan het opleiden bent, op jou kosten. Ik wil graag iemand die al van wanten weet.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?