Mede lotgenoten, wie wil ons een hart onder de riem toesteken? Ik wordt soms zoooooo moedeloos van die wachttijden!! Wij hebben begin juli de Via-cursus afgesloten. Intussen zijn we al medisch gekeurd, hebben we ons levensverhaal al op papier gezet en verzaakt de Raad van Kinderbescherming te Breda om het gezinsonderzoek uit te voeren. Nu is er een regel dat het gezinsonderzoek plaats dient te vinden, 2 kwartalen na afsluiting van de cursus. Balen dat wij net begin juli de cursus afsloten want dit kwartaal zou je dus niet mogen meetellen. Wat vinden jullie… moet ik nou de Raad bellen om de boel te puschen? Ik heb al eens gebeld, maar na ongeveer 15 tot 20 minuten wachten werd me verteld dat er nog geen raadsmedewerker aan ons is toegewezen. De regeling is toch in het leven geroepen om te zorgen dat het ongeveer maar een half jaar gaat duren voor je aan de beurt bent?? Moeten wij dan 9 maanden wachten omdat we net in juli de cursus hebben afgesloten????? Wie heeft zinvol advies???? En ik weet dat jullie allemaal in hetzelfde schuitje zitten, dus allemaal sterkte!! Het gaat goedkomen!!!