problemen

• jenny

Ik lees hier alleen maar leuke verhalen en dromerige berichten. Gelukkig maar hoor want die tijd hebben wij ook gehad. Nu ons adoptie kind ouder is hebben we alleen nog maar problemen met hem. Het begon toen hij 17 was en het houdt niet meer op lijkt het wel. Ik ben dan ook heel benieuwd of er op dit prikbord ook mensen zijn die dit herkennen.

• sarah

ja ik herken dit. ik ben een 17 jarig meisje en ben uit sri lanka geadopteerd. ik heb eigelijk vanaf jongs af aans iets gemist en dat gemis ging niet weg. toen ik 14 jaar was kreeg ik te horen dat ik een halfzus in arnhem had wonen die contact met mij wou. ik heb een maand in een roes geleefd want ik wou altijd al een grote zus hebben. helaas is dit contact niet goed. rond die tijd had ik veel problemen thuis, ik was heel erg vaak ziek en ook psychisch was het niet goed. toen ben ik bij jeugdzorg geweest. stelletje ‘'zeikers’' als ik ze mag noemen. geen goeie begeleiding gehad en moest zelf uit de depressie komen. t heeft me wel een sterker persoon gemaakt. de band tussen mijn ouders is niet slecht, maar zeker ook niet zo goed. ik hoor dit bij zoveel geadopteerde mensen. zo ook bij mijn halfzus en mijn broer.