aanvraag adoptie december 2003

• ikke

Wie heeft er, net als wij, hun adoptie-aanvraag ingestuurd in december 2003 (deze maand dus) ??

Laat me het via het prikbord weten. Eerst nog niet via email, want het email-adres wat er staat vermeld klopt niet. Aangezien nog bijna niemand in mijn omgeving weet van onze adoptieplannen wil ik het zo anoniem als mogelijk is houden !

Groetjes van ‘ikke’

• Zusje

Hoi ikke.

Wij hebben niet in december maar in oktober een aanvraag ingediend. Dat is ook nog niet zo lang. Het wachten duurt nu al heel erg lang en dan te weten dat het nog veel en veel langer gaar duren. Maar ja uiteindelijk is het het waard. Daar hou ik me maar aan vast.

Groetjes Zusje.

• ikke

Hallo Zusje,

Wat leuk dat er nog iemand in dezelfde periode de aanvraag heeft ingediend en nu op mijn berichtje reageert !

Hebben jullie onderzoeken e.d. achter de rug of vind je dat te persoonlijk om te vertellen ?

Waar gaat jullie voorkeur naar uit (welk land) ?

Ach, eigenlijk heb ik zoveel te vragen, wie weet kunnen we eens gaan mailen met elkaar ? Dan zal ik dan mijn echte mail-adres wel doorgeven.

Groetjes ‘ikke’

• Fleur

Hoi Ikke,

Wij hadden elkaar al eerder ontmoet via de website van wereldkinderen.

Wel spannend he, kan ook niet wachten tot we op cursus mogen.

En heb je inmiddels al veel informatie verzameld?

Nou succes en tot mails,

Groetjes

Fleur

• ikke

Wat grappig Fleur, ik had niet door dat jij diegene was, sorry.

Ik heb me al veel verdiept in het onderwerp ‘adoptie’ vanaf 1998, aangezien ik toen een scriptie heb gemaakt over dit onderwerp. Ik ben al geinteresseerd in adoptie vanaf 1994. waarom precies kan ik niet uitleggen, das een gevoel.

Nu we zelf een kinderwens hebben en een aantal maanden (bijna een jaar) zonder resultaat bezig zijn hebben we niet lang getwijfeld, omdat we weten hoelang de procedures zijn, en hebben we ons aangemeld. We zien vanzelf wel hoe het verder loopt. We hebben alleen naaste familie en heel goede vrienden op de hoogte gebracht, want we hebben geen zin in reacties als ‘vind je dat niet erg voorbarig ?’. Nee ! dat vinden we niet . Lukt het op de biologische manier, das mooi, we weet komt er wel een adoptiekindje bij ! Lukt het niet ? Dan hebben we al een geruime wachttijd erop zitten ! We staan open voor allerlei mogelijkheden.

De homepages vind ik in ieder geval fantastisch om te bekijken en bij te houden. Wat is zoal jullie ‘verhaa’ achter adoptie, of is dat te prive ?

Groetjes ‘ikke’

Fleur schreef:

>

> Hoi Ikke,

>

> Wij hadden elkaar al eerder ontmoet via de website van

> wereldkinderen.

> Wel spannend he, kan ook niet wachten tot we op cursus mogen.

> En heb je inmiddels al veel informatie verzameld?

>

> Nou succes en tot mails,

>

> Groetjes

> Fleur

• Fleur

Hoi Ikke,

Voor ons was het al snel duidelijk. Wij kunnen niet verder in de medische molen.

Gaf ons wel gelijk een stukje zekerheid en dat is toch ook wel weer fijn…

wij gaan nu ook voor 100% voor adoptie.

We zijn ook ontzettend veel informatie aan het verzamelen en proberen echt van alles te lezen en goed op de hoogte te blijven.

en tja de wachttijd eens weet je dat het zover is en dan ben je volgens mij het wachten allang weer vergeten.

Groetjes

Fleur

• een moeder

ik wens jullie allemaal veel sterkte in de lange wachttijd!!

en laat de mensen maar denken ,wat ze willen…jij doet hier goed aan!!

ik heb zelf 3 kinderen uit indonesie

voor mijn gevoel heb ik ze zelf gebaard….

een heel goed gevoel…zijn echt ONZE kinderen

en zo voelen ze dat zelf ook!!

• Marianne

Ja, ik heb eind ecember ook de eerste papieren opgestuurd! Ik ben alleen-aanvrager en heb ook nog niemand vertelt van mijn plannen

• Alexandra

Hoi ikke,

Ook wij hebben in december 2003 ons BKA nummer ontvangen. In onze omgeving weten een paar vrienden ervan, omdat ze ernaar vroegen. En omdat wij niet tegen ze willen liegen. Succes met wachten

Alexandra