spoorloos

• een moeder

zijn er meer mensen die hun lidmaatschap hebben opgezegd bij de K.R.O vanwege de grievende woorden van Derk Bolt??

een zeer gelukkige moeder van 3 adoptiekinderen

het gaat ons GOED!!!!!

• Wendy

Ik vind het allemaal zwaar overtrokken. Ik ben zelf geadopteerd en ik noem mezelf koffieboon omdat ik uit Brazilie kom..het is toch zo…een nieuw donker kindje…iedereen komt het kleine aapje bekijken…en dat Derek Bolt vind dat je geen kinderen moet adopteren..dat is ZIJN mening. Ergens geef ik hem gelijk…een kind wordt uit zijn of haar cultuur weggetrokken en kan daar moeite mee krijgen..bij mij is dat niet het geval. Ik heb hele toffe (adoptie)ouders. En verder doet Derek toch goed zijn werk?!!

• Mei

Hoi Wendy,

heb je het hele artikel gelezen. mij gaat het niet om dat speelaapje hoor.Mij gaat het om het feit dat hij adoptie in het algemeen afkeurt. hij heeft daar zeer negatieve ideeen over. Prima, maar maak er dan niet een dergelijk programma over. verdiep je eerst in iets voordat je daar uitspraken over doet. Want zijn uitspraken heben consequenties. mensne die niks van adoptie weten, kennen wel spoorloos. Zijn uitspraken zijn stigmatiserend voor onze kinderen. En aangezien mijn kinderen nu nog te klein zijn om zelf te reageren, doe ik het.

• patrick

Jammer dat ik het gewraakte artikel niet gelezen heb. Ik ben erg nieuwsgierig, is het nog ergens terug te vinden?