Derk Bolt

• Femke

Ik kan me zo ontzettend kwaad maken over het feit wat hij heeft geschreven. Ik ben net nieuw op deze site en heb net dat verslag gelezen.

Hij weet niet waar hij het over heeft.

Ik ben zelf geadopteerd uit India toen ik 9 weken oud was en ik ben echt ontzettend gelukkig.

Ik heb de liefste ouders die ik me maar kan wensen, een lieve zus(ook geadopteerd)

en heb een goede opvoeding gehad. Ik had er niet aan moeten denken waar ik was beland als ik niet geadopteerd was. Dan was ik misschien wel in de prostitutie terechtgekomen of op straat aan het bedelen of zelfs verkocht door mijn eigen (biologische) moeder. Nee, dat zou geen leven zijn.

Ik heb alleen maar bewondering voor mensen die zo'n kindje afstaan en dat gaat zeker wel met pijn in hun hart, maar ze hebben het beste met die kinderen voor.

Ik weet niets over mijn biologische ouders, maar ik en mijn zus ook hebben daar helemaal geen behoefte aan. Dit zijn onze ouders en niemand anders.

Ook over het feit dat adoptiekinderen altijd maar probleemkinderen zijn. Ik ken gezinnen met adoptiekinderen en gezinnen met biologisch gezien eigen kinderen en van de biologische gezinnen zijn er veel ouders uit elkaar gegaan en veel kinderen “ontspoord”. Meer dan de gezinnen met de adoptiekinderen.

Je kan mij nog meer vertellen. Dus mensen die bezig zijn met het adoptieproces, laat je hier niet door afschrikken. Geef jullie kindje een liefdevol en warm gezin. Heel veel geluk met elkaar voor degene die aan het aftellen zijn en hun kindje in de armen mogen sluiten.

Zo dat moest ik even kwijt.

Groetjes Femke

• ikke

Mooi geschreven femke

• fan

Vanavond allemaal kijken naar ‘De leugen regeert’. Daarin wordt het artikel in het FD en de reacties daarop van de KRO en Derk Bolt behandeld; de journaliste van het FD heeft alle uitspraken van Derk Bolt op tape staan!

• per

heel goed geschreven femke doet alle adoptieouders en a.s adoptieouders heel goed .groetjes per en esther