via voorlichting

• patrick

Hallo allemaal,

Wij hebben in april 2003 ons BKA nummer ontvangen.

Onze vraag is;

Heeft iemand die in b.v. januari, februari of maart zijn BKA nummer heeft gehad al een uitnodiging gekregen voor de VIA voorlichting.

Net als iedereen, kunnen ook wij het niet afwachten.

Bedankt voor de reactie.

• Baudina

Wij hebben ons BKA nummer in februari 2003 ontvangen maar hebben nog niets gehoord. Ik verwacht dat wij in het najaar 2004 aan de beurt zijn. Succes met wachten.

• patrick

Hoi,

Bedankt voor je reactie, jammer dat je nog geen oproep hebt ontvangen.

Jullie ook succes met de hele procedure.

• Claudia

Hallo Patrick,

Wij hebben in november 2002 ons BKA nummer gekregen.

Wij zijn voor augustus 2004 ingpland voor de VIA voorlichting.

Groeten van Chantal.

• Baudina

Dat zou dan waarschijnlijk voor ons november 2004 betekenen. Nou ja..we hebben geduld….

nb. Zijn er nog meer mensen die in februari 2004 het BKA nummer hebben gekregen?

• patrick

Hoi Chantal,

bedankt voor je reactie, ik hoop dat er meer gaan volgen.

En als er dan niks veranderd dan zouden wij dus volgend jaar januari pas aan de beurt zijn.

Wanneer hadden jullie er bericht over gekregen? krijg je het ruim van te voren te horen?

We willen namelijk in september weer naar China maar waren bang dat we dan misschien opgeroepen zouden worden, helaas zal dit wel niet het geval zijn.

Jammer, Jammer.

Maar dan kunnen we wel relaxt op vakantie.

groeten P.

• silvia

Wij hebben 15 januari 2003 ons BKA-nummer gekregen,toen werd gezegd dat de wachttijd voor de VIA-curcus anderhalf jaar zou zijn, ik heb in begin januari gebeld hoe het met de wachttijd ervoor stond, SCHRIK NIET,november 2004 zijn wij aan de beurt dus dat zal voor jullie ook wel ongeveer zijn, dus dat is van inschrijven tot d e cursus bijna 2JAAR,succes met het lange wachten

• Yvonne

Hallo allemaal,

Wat erg dat het steeds langer gaat duren, wij hadden in november 2001 ons BKA nr.en mochten in februari 2003 de via cursus doen. In oktober hebben we onze BT gekregen en nu in februari 2004 kunnen we bij de vergunninghouder komen om te horen welke papieren we mogen verzamelen.

Als alles meezit kunnen we aan het eind van dit jaar een voorstel verwachten hoop ik. Al met al een lange weg. Als je eenmaal de cursus gehad hebt zit er niet zoveel wachttijd meer tussen en dan ga je een stuk sneller voor je eigen gevoel.

Sterke voor alle wachtenden.

groeten van Yvonne.

• Annalies

Wij hebben ons aangemeld op 3 april 96 en we hadden de Via cursus nov 97.

Destijds was de wachttijd tot de cursus dus anderhalf jaar.

• patrick

Tjonge, tjonge wat een drama.

Ik heb gelezen dat op dit moment vanaf het beginsel toestemming tot aan het voorstel zo'n 8 maanden zit, dat gaat dus steeds sneller.

En het lijkt wel of de procedure in Nederland steeds langer gaat duren!!

Maar er zit helaas niks anders op dan wachten.

groeten allemaal,

Patrick