hogar colombia

• Froukje

hallo allemaal

ik heb even een vraagje wij staan net aan het begin ,maar toch wil ik graag iets weten zijn er hier mensen die via hogar hebben geadopteerd en zo ja kan dan ook iemand mij de richtlijnen geven van de kosten van deze stichting bij de andere vergunninghouders kan ik dat namelijk wel terug vinden wie o wie kan mij helpen

froukje

• chantalle

Hoi Froukje ,

Ook wij zijn net begonnen , wat je kunt doen is zoveel mogeijk info verzamelen via internet, en voor de rest sfwachten en vragen heel veel vragen!

Suc6!

Groetjes ChantalleFroukje schreef:

>

> hallo allemaal

>

> ik heb even een vraagje wij staan net aan het begin ,maar

> toch wil ik graag iets weten zijn er hier mensen die via

> hogar hebben geadopteerd en zo ja kan dan ook iemand mij de

> richtlijnen geven van de kosten van deze stichting bij de

> andere vergunninghouders kan ik dat namelijk wel terug vinden

> wie o wie kan mij helpen

>

> froukje

• Froukje

hoelang zijn jullie al bezig ????????

groetjes froukje

• Anne

Hoi Froukje,

Wij zijn ook nog maar net begonnen.

Wij hebben ons BKA nummer in oktober 2003 gekregen en gaan waarschijnlijk in augustus 2005 op cursus!!

Wel even wachten maarja,,,,,

groetjes

Anne

• Froukje

hallo anne

wij hebben vandaag ons BKA nr gekregen dus verwacht okt 2005 ongeveer de VIA voorlichting

froukje

Anne schreef:

>

> Hoi Froukje,

>

> Wij zijn ook nog maar net begonnen.

> Wij hebben ons BKA nummer in oktober 2003 gekregen en gaan

> waarschijnlijk in augustus 2005 op cursus!!

> Wel even wachten maarja,,,,,

>

> groetjes

> Anne

• Patrick

Ik denk dat je moet rekenen op een bedrag tussen de 10 en 12000 euro

• ton

Na enig onderzoek in Colombia kom ik wel tot de conclusie dat het verblijf in Colombia een stuk goedkoper kan. Zowel Hogar alsook WK werkt met een contact persoon in Colombia die vervolgens allerlei adresjes weet voor het verblijf. Let op dat je niet in een stinkend duur hotel wordt gezet door de organisaties.

• Froukje

dat geld zit toch bij die 10.000 a 12.000 euro inbegrepen voor die verblijfs kosten bij ton bedoel ik dan

froukje

• Annalies

Volgens mij niet.

de meeste vergunninghouders geven namelijk de bedragen exclusief reis en verblijfskosten.

• Froukje

dan staat dat erbij vermeld wat wel en wat niet inbegrepen is volgens mij is bij wereldkinderen inbegrepen bij de meeste landen