Boek;adoptie mijn levenslijn.

• Alex Angel

Beste mensen,

Binnenkort verschijnt mijn boek ;adoptie mijn levenslijn.

Met mijn verhaal ,een gegrepen uit duizenden verhalen,wil ik de andere kant belichten namelijk die van het adoptiekind.

Er zijn erg weinig boeken van adoptiekinderen te vinden dus heb ik mijn eigen leven op papier gezet hopend dat zowel ouder als adoptiekinderen hier wat aan hebben.

Ik heb na 18jaar zoeken mijn familie terug gevonden in Colombia en dat heeft voor heel wat verandering in mijn leven gezorgd.

Het boek is ook tevens bedoeld om kinderen in Colombia te gaan helpen en daar heb ik dus lezers voor nodig.

Wie geintreseerd is kan mij e-mailen en dan zal mijn uitgever er voor zorgen dat u wordt benadert wanneer het te koop is.

Hartelijk dank,

Alex Alberto Angel

• Anna Wierstra

Hallo Alex,

Ik ben zelf geadopteerd en was zelf ook al tot de conclusie gekomen dat er erg weinig voor door geadopteerden is. Ik ben dan ook zeer geïnteresseerd in je boek en zou het zeer op prijs stellen als jij of je uitgever me op de hoogte kan brengen als het uitkomt.

Bovendien stel ik samen met Jhorna de Jongerenpagina samen voor het Wereldkinderenmagazine. Vanuit dat perspectief ben ik ook geïnteresseerd. Ik zal ook proberen je direct te mailen.

Met vriendelijke groet,

Anna Wierstra

• Alex Angel

Even nog mijn e-mail adres

alexangel@nutsonline.nl

• S de Keijzer

Hallo Alex,

Ik ben sinds 2,5 jaar adoptieouder en ik ben ook heel erg geinteresseerd in je boek. Ik wil graag zoveel mogelijk informatie, ook juist die van geadopteerden zelf, zodat ik mijn kindje (Jary, 3 jaar, geboren in de Filippijnen) zo goed mogelijk kan begeleiden en “fouten” die vervelend zijn voor geadopteerden zo weinig mogelijk kan maken.

Dus graag een berichtje als je boek uitkomt.

Susanne

• Alex Angel

Beste susanne,

Dank je voor je bericht.

Als je het boek wilt hebben stuur mij dan je e-mail adres en dan krijg je een bericht wanneer het op de markt is gekomen

Alex

alexangel@nutsonline.nl

• Cora

Hoi Alex,

Ik heb zelf sinds een halfjaar een meisje geadopteerd uit Haiti en vind het belangrijk dat wanneer zij straks met vragen zit/komt er ook wat meer te lezen is. Ik heb dus zeker interesse in jouw boek en zou het graag t.z.t. ook willen lezen.

Groetjes Cora

• alex angel

Beste Cora,

Ik heb je e-mail adres nodig want als het boek uit komt zal mijn uitgever je gaan benaderen.

Ik hoop dat het binnen 5 maanden op de markt is.

Heb net mijn Contrakt getekend.

als je vragen hebt mag je mij gerust e-mailen alexangel@nutsonline.nl

Groetjes Alex

• Mark Weenink

Hoi Alex Alberto Angel

Mijn naam is Mark Weenink, ben ook uit Colombia geadopteerd en ben bezig met het schrijven van een boek over Colombia. Daarom ben ik ook een half jaar in het land, nu nog 2 maandjes left , dan ga ik wer terug naar Nederland. Ben benieuwd naar je boek, denk wel dat het anders dan het mijne (hoewel ik het nog moet schrijven). Mijne zal echt gaan over Colombia en niet over mijzelf. Ik schrijf regelmatig emails over Colombia naar iedereen thuis. Wil je die verhalen ook ontvangen, mail me dan even: markweenink@yahoo.com

groeten vanuit Medellin,

Mark