wie heeft er een idee

• linda

Als het een beetje mee zit dan krijgen wij begin mei een voorstel.Zodra wij terug zijn in nederland dan willen wij een soort kraamfeest geven,maar nu zoek ik nog iets leuks en aparts om aan de gasten mee te geven,dus niet de gewoone dingen die je meestal bij kraamvisite krijgt.

Ik hoop dat er mensen zijn die ook wel eens een adoptiefeest gegeven hebben en daar cadeautjes aan de gasten hebben meegegeven,of andere leuke ideeen hebben voor het feest

• p harmsen

waar komt het kindje vandaan? Als het uit China komt is Chinese gelukskoekjes misschien een idee? Koekjes met papiertje en spreuk erop, met een mooie wens.Ook in Holland te koop.

Anders: iets uit land zelf, kleine dingen dan natuurlijk.

Brazilie: kleipopjes, Colombia stoffen dingetjes etc.

• sarah

kijk ook eens bij de wereldwinkel. als je iets leuks (en het is te betalen) ziet uit het desbetreffende land dan kun je het eventueel bijbestellen. als je adopteerd uit colombia zijn die gelukspoppetjes heel erg leuk :)

• linda

het kindje komt uit china,dus dat met die koekjes is een leuk idee

bedankt

• Mei

En in china is ook heel veel leuks te koop. Zo hebben ze daar bijv, cupjes met een soort gelly er in, daar heeft mijn dochter opgetrakteerd

• Marijke

Wij hebben op ons welkomstfeest een bellenblaas met een foto van ons nieuwe gezin uitgedeeld aan de kinderen. Op de foto een wolkje gemaakt met de tekst: bedankt en tot gauw! Overal waar we daarna kwamen zagen de kinderen xde bellenblaas staan en dat gaf gelijk herkenning.Mei schreef:

>

> En in china is ook heel veel leuks te koop. Zo hebben ze daar

> bijv, cupjes met een soort gelly er in, daar heeft mijn

> dochter opgetrakteerd