foto's maken van kinderkamer die niet af is?!

• p harmsen

Hallo!,

Nog een praktische vraag: bij de verschillende vergunninghouders , en elders ook, moet je foto;s maken van je huis. Ik begreep dat zelfs de badkamer er op moet.

Maar!: we willen natuurlijk graag een foto van de kinderkamer laten zien, maar die is nu nog niet af.

Hoe deden jullie dat dan? De toekomstige kinderkamer is wel vrolijk geschilderd, maar is nu mijn werkkamertje, vol mappen, boeken etc, niet echt een fijne kinderplek zo ((

bedankt, machteld

• claudia

Bij Meiling stellen ze helemaal geen eisen wat betreft welke ruimtes je erop moet zetten!

Gewoon 6 foto's “in en om het huis”.

Welke ruimtes bepaal je zelf.

Bijna niemand heeft de kinderkamer al lijkt me, dus dat is geen probleem toch?

Succes hoor, wij vonden dat het meest lastige, die foto's.

Groetjes

Claudia

• marieke

Ik moest ook foto's van de babykamer opsturen. En ook ik had nog geen babykamer. Ik heb snel mijn oude wieg opgeknapt en deze in mijn slaapkamer gezet en hier een foto van gemaakt. Tevens heb ik een foto gemaakt van de legekamer met de diverse babyspullen.

Ik ben toen wel aan de slag gegaan met de kamer en toen hij klaar was heb ik nog foto's nagestuurd (moet dan wel mogelijk zijn natuurlijK).

• Mei

Beide keren zater er geen foto´s bij van hun kamer, omdat die er echt nog niet was toen ik de papieren aan het verzamelen was. Beide keren toch een heel leuk kind gekregen:-)

Het maakt echt niet uit hoor, gewoon foto´s maken van wat je wil tonen.

• p harmsen

ók bedankt allemaal! ik dacht al wel dat ik niet de enige zou zijn die al een hele tijd van tevoren de kinderkamer af had, maar het stond op het lijstje , dus ik was benieuwd hoe jullie dat deden/doen.

wanneer begonnen jullie met kinderkamer trouwens? dit puur uit interesse?

• Mei

Toen mijn papieren weg waren:) dus kun je bijna. hangt af van de wachttijd he, bij een gewone procedure heb je best veel tijd, maar bij SN kan het rap gaan. En tis gewoon heel leuk om te doen, zo leef je meer en meer naar je kind toe.

• Yvonne

Omdat we als alles goed gaat een kindje van 2 of 3 jaar gaan adopteren hebben we het speelgoed en de spulletjes die we al gekregen of gekocht hebben in een slaapkamer op de foto gezet.

Wij hebben nog geen kinderkamer ook omdat we nog geen leeftijd van het kindje weten. Voor een tweejarige schaf je andere spullen aan dan voor een bijna vierjarige. Dus wachten we gewoon op een voorstel en gaan dan snel winkelen.

Het duurt toch nog een paar maanden voor je kunt afreizen.

Bovendien is er dan nog een grotere zekerheid want stel dat er b.v ineens wat tussenkomt vanuit het land b.v. uitbreken van ziektes of verandering van wetgeving, enz. Dus laat er maar eerst een voorstel komen.

• marianne

wij hebben een doorgroeikamer destijds gekocht, en wat betreft foto's kinderkamer, dat was bij ons niet nodig, misschien verschilt dit ook per land??

• Meta

Hoi,

Wij waren net verhuisd, en hadden de kinderkamer tot het laatst bewaard. De procedure ging heel snel, we zijn afgereisd voordat we met de kinderkamer waren begonnen. Dat hebben we dus gedaan toen we terug waren. Na een kleine 2 maanden sliep onze dochter in haar eigen kamer. Ze heeft eerst in haar bedje op onze slaapkamer geslapen. Ging ook prima hoor, en ik denk achteraf dat dat waarschijnlijk sowieso was gebeurd.

Groetjes,

Meta