aankomstbord

• henk te loo

hoi even een vraagje mijn zuster krijgt binnenkort een adoptie kindje

heeft iemand een ideetje voor een aankomst bord of een link naar een internet pagina.

bvd.h te loo.

• Annalies

Uit welk land komt het kindje?

Ideeën genoeg voor de verschillende landen.

• henk te loo

het is een meisje en komt uit afrika.

• v_kuypers

Hallo henk

Wij zijn hier zelf ook mee bezig, voor ons zelf.

Laatst zag ik bij mensen een vlag van het land van herkomst en een opblaasbaar vliegtuig buiten hangen. Ik vond het erg leuk en voor mij was gelijk duidelijk dat het om een adoptie kindje ging!

Tips zijn ook bij ons altijd welkom

succes vivianne

• marianne

ha ha dan ben je zeker bij ons langs geweest, wij hadden dat ook zo gedaan, zo'n opblaasbaar vliegtuig kan je kopen op schiphol, en een vlag van jou land kan je kopen via internet

• henk te loo

deze tip hebben we al een bij het eerste kindje gebruikt

ik kan op internet nog niks geschikts vinden er staat alleen van alles op voor pas geboren babys ik hoop op nog meer voorbeelden of suggestìes voor adoptie

maar toch bedankt voor reactie.

• kim01

op de adoptie.pagina staat ook een link naar geboorteborden, misschien zit daar iets bij, maak anders een spandoek, of ga zelf met de figuurzaag in de weer met hout, ideeen zat, succes

• Alexandra

Misschien ipv een vliegtuig plus vlag een luchtballon van hout en dan in kleuren verven van het desbetreffende land

Succes Alexandra

• v_kuypers

Je kunt van een skippybal een luchtballon maken en er een visnet overheen doen. Aan de punten van het visnet maak je een rieten mandje vast en daarin kun je een pop, beer of iets anders indoen??

Dit geheel kun je aan een vlaggenpaal doen mbv het handvat van de skippybal!!

Marianne woon jij in Limburg??

succes vivianne

• froukje

wat ik ook wel gezien heb is een houten kinderwagen met de naam erop van het kindje net zoals biuj een bio eigen kind maar dan uiteraard met de vlag van herkomst aan het huis en versiert met valggetjes in balonne in de kleur van de valg

froukje