vragen over documenten KT

• machteld

Is er iemand die niet al te lang geleden intake had bij Kt en die ik prive wat vragen mag stellen over verzamelen, legaliseren documenten ed?

alvast veel dank!

• corne

ik zal je daar maar niet druk over maken hoor, als het zover is, krijg je alles op papier, en dan is het zo geregeld, het stelt niets voor, succes

• machteld

ok bedankt ! ik maak me er niet echt druk over, maar ik hoor nogal eens dat je punten en komma's ed moet veranderen.?

we verwachten onze BT vlak voor zomer-eind juni-, zouden graag intake+documenten willen verzamelen voordat we zelf op reis gaan nl- .eind juli

Als dan blijkt dat er van alles niet goed is, pas als je terug komt van vakantie is dat jammer natuurlijk!

• Meta Meulenbelt

Hallo Machteld,

Op dit moment vinden de intakes plaats voor mensen die voor 28 maart hun BT hadden (in de maand mei). Vanaf juni zullen dus intakes plaatsvinden voor mensen die daarna hun BT hebben gekregen. Als jullie eind juni je BT krijgen zul je de intake wel in augustus of september krijgen denk ik, ook ivm de vakantie. Maar je weet het maar nooit natuurlijk!

Groeten,

Meta

• mariska

Hallo Machteld, wij zijn net bezig met het verzamelen van de documenten voor K&T voor China en wachten nu op de controlle,dus ik kan je best wat info geven persoonlijk als je dat fijn vind.geef even je emailadres dan mail ik je wel wat dingen waar je op moet letten,

groetjes Mariska

• machteld

hai mariska, fijn en bedankt alvast! mijn mail is: mwit@planet.nl!

• Alice

Hallo,

Ik kan je een advies geven zorg dat je optijd bent in Den Haag.

En als jullie voor China gaan neem dan een taxi naar de ambassade want het is een heel eind lopen (spreek uit ervaring)

Als je meer wilt weten mail mij maar.

Gr.v. Alice

• Johan Lankhaar

Hallo Machteld,

Wij hebben vorig jaar september/oktober e.a. in orde gemaakt indien je wil kan je ons bellen voor wat tips en info.

Stuur een mailtje naar ons.

Johan