Voor de vergunninghouder moet je 10 foto's van in en om huis maken. Moet je daar ook zelf opstaan, of niet?
en zo ja, moet je dan op allemaal staan.
Weet iemand dat?
bedankt!
Bij ons werd gezegd dat je daar helemaal niet zo strikt mee om hoeft te gaan hoor. China weet echt wel dat we in Nederland honden als huisdieren hebben. :-)
(Ze eten daar honden en katten dus vinden het vreemd dat we ze hier vertroetelen, daarom liever niet op de foto. Van konijn weet ik het niet).
En alsof de CCAA denkt “gut een hondje op de foto, weg dat dossier, geen kind voor jullie”.
Maar het is de vergunninghouder, denk ik, die zo'n “regel” stelt en China niet voor het hoofd wil stoten.
Op zich wel netjes.
Als het maar niet kramachtig wordt. Vind ik.
Groetjes
Ons huisdier stond per ongeluk op meerdere foto's. Dat hadden we echt niet in de gaten, maar van K&T moesten ze opnieuw. Geen probleem; net zoals nette kleren dragen bij de overdracht. De vergunninghouder wil graag een goede indruk achterlaten en een relatie onderhouden, zoals in China gewenst.
Overigens hebben we in China best vaak honden als huisdier gezien. Gewoon netjes aan de riem en soms zelfs over-the-top getrimd ). Zo vreemd vinden veel Chinezen't dus niet dat wij hier huisdieren vertroetelen )
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?