weeshuis voor stage???

• kim

beste allemaal,

ik ben kim en studeer momenteel tandheelkunde. omdat ik ontzettend veel interesse heb in andere culturen en mijn grote wens ook is om later met mijn vriend een kind te adopteren wil ik mijn afstuderen ook in deze richting doen en wel iets met de mondgezondheid in een weeshuis in het buitenland. graag zou ik in de zomervakantie van 2005 een korte stage (1,5 maand) in een weeshuis willen lopen en daar dan een soort onderzoek doen gecombineerd met zorg voor de kinderen.

ik sta nu nog echter helemaal blanco voor deze wens: ik weet nog niet welk land, welk tehuis, wat voor onderzoek, helemaal niks!

op zich lijkt het me ook wel interessant om binnen europa te blijven bijvoorbeeld portugal.

wie heeft ervaring met een bepaald weeshuis bijvoorbeeld door adoptie en wil op mij reageren?

ik kijk erg uit naar de reacties!!!

groetjes, kim

• adoptie moeder van 2 kids

Ik zou beginnen met de vergunninghouders te bellen/mailen.

Die kunnen volgens mij beter inschatten welk tehuis openstaat voor een stage.

Kind en Toekomst bemiddelt voor oost europeese landen. misschien een idee?

www.kindentoekomst.nl

• Meta Meulenbelt

Kim,

Zou je mij privé willen mailen? metameulenbelt@hotmail.com

Groetjes,

Meta Meulenbelt

• kim

hallo!

ik heb gekeken op www.kindentoekomst.nl maar ik zie portugal er niet bijstaan.

maakt niet uit, in elk geval heel erg bedankt voor je reactie!

kus, kim

• kim

beste meta,

ik heb je gemaild hoor!

groetjes!

• rosa

in sri lanka zou je ook eventueel kunnen stagelopen in weeshuizen!!!

probeer http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1100 eens want laatste keer dat ik daar vrijwilligerswerk wilde doen kreeg ik heel veel reacties van iemand die dringend hulp nodig had in een weeshuis!

• kim

hoi rosa

het lukt me niet om het door jou genoemde adres te openen,

zou je me willen mailen op mijn privemailadres?

anneliekebosch@hotmail.com

bedankt!